lørdag den 10. august 2013

Misslyn texture - spark of hope with texture dotting

I går viste jeg to af mine Misslyn texture lakker og jeg nævnte at jeg havde en tredje. Så den kan i lige så godt få lov til, at se i dag :-)

Den 3. er den grøngule spark of hope

Jeg er total fan af Misslyn texture lakkernes evne til at skinne og linker så meget som det gør. Eeelsker når jeg kan få total bling-bling effekt uden at bruge rigtig glitterlak.



På billederne er der brugt to lag. Ihh hvor er de her lakker bare super nemme at arbejde med :-)
 De dækker godt og tørrer dejlig hurtigt. Havde lidt problemer med, at en af Opi`s liquid sand lakker (can`t let go) tørrede langsomt, men heldigvis er Misslyn bedre opdraget ;-)

Det med tørretid er dog meget forskelligt fra person til person. Har i hvert fald hørt, at andre ingen problemer har med den omtalte Opi. Så hvis i drømmer om den, så lad jer ikke stoppe pga. min oplevelse.



Til dotting har jeg brugt Misslyn royal water som er en af dem jeg viste i går. Se manien fra igår HER

Jeg synes at dotting mønstret minder mig lidt om stjernebilledet karlsvognen... Der skulle bare lige være to prikker mere. Lidt sjovt at man kan lave et tilfældigt mønster og bagefter opdage at det minder en om noget :-)



Jeg er så ærgerlig over, at jeg kun købte tre af Misslyn`s textures... De tre jeg har kunne helt klart godt bruge nogle flere søskende ;-)
Synes simpelthen bare at de er afsindig smukke.




English summary: Yesterday i showed two of my Misslyn textures HERE and today i`m showing the third i got. It´s the green spark of hope a great sparkly texture that covers in two easy coats.
I then added some dots with Misslyn royal blue, that can be seen in the link :-)
 I must admit that i really really like the Misslyn textures!!




2 kommentarer:

  1. Sejt med karlsvognen på neglene. Jeg kan godt li' effekten af tekstur lakker over tekstur lak :)

    SvarSlet
  2. Smukke lakker, og det er dejligt at de er godt opdraget :D OPI tørrer generelt pænt langsomt på mig, og liquid sands er ingen undtagelse.

    SvarSlet