mandag den 24. juni 2013

Opi swimsuit...nailed it - Blåt er SÅ godt!

I dag er jeg på arbejde, men derfor kan der jo godt smides en lak ud til jer :-)

Jeg har nemlig igen igen fundet nogle billeder frem, som har ligget alt for lææænge og samlet støv.

Blåt er godt! Og når det blå også glimter og glitrer, så kan det bare ikke blive bedre :-)



Lakken dækkede fint med to lag, men gav den lige et tredje lag, for at give den ekstra dybde og spil.
Den var nem at lægge på og mener at den tørrede ret hurtigt. Det gør de her metallic/foil lignende lakker egenlig tit :-)


Jeg kan huske, at jeg var helt betaget af måden lakken funklede og glimtede! Eeeelsker den slags lakker :-)

I kan vist fornemme, at jeg elsker farven og typen... Så nu kommer ulempen ved den her lak:

Den misfarver helt vildt :-( Var lige ved at tude, da jeg tog lakken af og så mine negle. De var MEGET grøn/blålige og jeg stod og skulle ud af døren uden at kunne ligge en anden lak, for at skjule det....

Har siden den oplevelse, kun brugt den ovenpå en anden lak. F.eks. som dotting og striber. Overvejer dog om jeg tør, at lægge den på hele neglefladen ovenpå en blå creme.... bumbum...



Jeg synes jo alligevel at lakken er smuk, så hvis i kan lide den og alligevel ALTID har lak på, så kan en misfarvning jo snildt skjules :-)

Kunne ikke nære mig for, at tilføje endnu mere lækkerhed, så på billedet nedenfor ser i Swimsuit med et lag Catrice have an ice day. Jeg synes at de to lakker matcher hinanden rigtig fint.



Jeg har arvet Swimsuit... Nailed it fra søde søde Nailant :-) Kig endelig forbi hendes blog!


Har i erfaring med andre lakker, der giver voldsomme misfarvninger?? 
Lad os endelig dele erfaringer :-)

2 kommentarer:

  1. Den er rigtigt smuk, og især med Catricen ovenpå :)
    Jeg synes det største problem er, at misfarvningerne også kommer på neglebånd og fingre, når man renser lakken af. Og dét irriterer mig, for det kan man jo ikke bare dække med en ny lak :/

    SvarSlet
  2. Det er en rigtigt flot blå - ingen tvivl om det :)
    Og det er også rigtigt sødt med den Catrice (som jeg slet ikke kender) - ovenpå :)

    SvarSlet