onsdag den 12. juni 2013

Opi DS reflection

I pinse var det fantastisk vejr, så der fik jeg prøvet en masse lakker. En af dem viser jeg i dag :-)

Nemlig den smukke Opi DS reflection

Jeg har fire DS lakker og de lakker, er dem jeg altid ender ved, når jeg skal have noget smukt og nemt på.



På billederne er der brugt to lag. Jeg elsker mine DS lakker på grund af, at de dækker efter to lag, tørrer super kvikt, er nemme at lægge OG er uhyre smukke at se på :-)

Så hvordan kan man undgå at elske dem. Ja jeg elsker i hvert fald mine.



Reflection er fuld af lækker holo glitter og det kombineret med den smukke koralrøde bundfarve, er bare så flot. Jeg elsker lakker der både ser eksklusive og lidt vilde ud på samme tid.




Har i nogle af Opi`s DS lakker??

Jeg ville gerne have nogle flere af dem :-)


English summary: I just looove my Opi DS polishes! This one is reflection and it covers in two layers, dries fast, is easy to work with and it looks so amazing.
This polish is the one i those, when i need something very pretty but dont have the time to do nailart.

2 kommentarer:

  1. Super flot blog, du har! og rigtig fine negle!! :-)
    håber du vil kigge forbi - måske vi kunne følges?

    beautymorebeauty.blogspot.dk
    Knus Signe

    SvarSlet
  2. Den er da også mega lækker :P Jeg har en ingen DS.. Slet ingen OPI faktisk.. Shame on me! >_<

    SvarSlet