mandag den 17. juni 2013

Ninja Polish shillelagh

Jeg har i lang tid søgt efter den perfekte grønne og NU har jeg fundet den :-)

Lad mig præsentere : Ninja polish shillelagh 

Jeg elsker grøn, men hvad lakker angår, så er jeg ret kræsen med hvilke nuancer og typer jeg bruger.
Da jeg en aften sad og kiggede hos Ninja Polish faldt jeg så over denne lak og mistede næsten pusten.
Fik dog vejret igen og skyndte mig at bestille den og en anden Ninja (100 % columbian)


Se den lige!! Har i set nogle smukkere grønt?? Ja jeg har i hvert fald ikke :-)

Shillelagh er en farveskiftende lak, som ikke kræver en underlak, for at se fantastisk ud. På mine billeder er der brugt tre lag, men to tykkere kunne også have klaret det.
Lakken tørrer ret hurtigt og den er super nem at fordele på neglen.


Som skrevet, så er Shillelagh en farveskifter. Mit kamera (eller mine evner) kunne desværre ikke fange det videre godt.
 Men den har det mest utrolige skift mellem grøn, gylden og gullige toner.
I solskin ses den klare og smukke grønne farve imens de gyldne toner danser, i fx. indendørs belysning.



Lakker med store stykker glitter, er ikke det jeg elsker allermest. Men den her type glitrende lakker, er jeg helt tosset med :-)
Elsker den måde Shillelagh skinner og funkler i lyset, samt at den skifter farve alt efter lysforholdene.


På ovenstående billede, kan de gyldne toner fornemmes.

På billederne er der topcoat på lakken. Shillelagh tørrer lidt mat, hvilket ellers ikke er min favorit effekt.
Men den her lak er altså ræv lækker, både i mat og blank udgave :-)



Som i nok kan fornemme, så er jeg helt og aldeles vild med Shillelagh!! :-)

Jeg elsker bare når man endelig finder den lak, man har gået og ledt efter i lang tid. Ventetiden er det det hele værd, når man ender med en lak man virkelig eeelsker :-)

Har i prøvet at lede og lede efter en helt særlig lak, i en helt særlig nuance og så endelig finde den?? 
Hvis ja, så fortæl endelig om hvad det var for en lak :-)


English summary: Today i have the amazing Ninja Polish shillelagt to show you! This polish is all i have ever wanted in a green polish. I have used three very easy layers and topped it with topcoat, because of the matte look shillelagh has on its own. Shillelagh does not nead any underwear.






2 kommentarer:

  1. Nuuuiiiiii hvor er den flot. Fantastisk farve og shimmer; den er bare WOW!

    SvarSlet
  2. Den er da bare fuldstændigt enestående og smuk - wow, siger jeg bare, forstår godt du mistede pusten :)

    SvarSlet