tirsdag den 7. maj 2013

MIYO venus og lidt holo

Igen i dag, får i lidt af de billeder, som jeg har haft liggende i et stykke tid. Det ville jo synd ikke at få vist dem frem :-)

Denne gang er det en lækker rød lak fra MIYO og lidt tilsat holo

Jeg er blevet lidt (meget) vild med MIYO lakkerne. Har et par stykker og de er altså super flotte samt super nemme at lægge på og de tørrer dejlig hurtigt. 



Jeg tænkte desværre ikke på, at tage billeder af MIYO lakken, inden jeg lagde holo ovenpå... Men jeg håber at i alligevel kan fornemme hvor fin den er.
 MIYO venus en en super lækker rød med koral tone, som jeg virkelig godt kan lide.

Denne lak kan faktisk bruges med bare et lag, men jeg lagde to lag, for at gøre den helt jævn og give farven mere dybde.



Holo topcoaten jeg har lagt oven på, er Catrice have an ice day. Den lak er bare genial at have i lak samlingen, for den kan pifte enhver almindelig cremelak op :-)
Jeg er i hvert fald utrolig glad for min flaske.




Denne lak har jeg fået fingre i, ved en lakbyttedag med nogle skønne negle-tøser. Lakkens tidligere ejer, har lavet denne blogpost med venus før hun gav den væk : Rainbowifyme viser venus
Hun var ikke så begestret for coral-tonen som jeg er, men det er jo bare fint, for så kunne jeg få den :-)


English summary: For this post i have two layers of MIYO venus topped with Catrice have an ice day. I really really like the MIYO brand, so i might soon buy more of them :-)
The Catrice is one of my favourites when i want to give a ordinary creme some more bling.

4 kommentarer:

  1. Ej, den mani kan jeg godt huske! Jeg følte, at den var totalt fail på alle punkter! :D
    Den ser fantastisk ud på dig - godt at du vil give den et godt hjem! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen altså det er jo bare totalt win-win :-)
      Du kan tro at jeg skal nok passe på den :-)

      Slet
  2. Wow, det ser bare super flot ud Anne mette!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria! Skønt at have dig tilbage :-)

      Slet