søndag den 5. maj 2013

Gabrini 365 - lime

Jeg har det med at få taget en masse billeder af en god håndfuld lakker, for så at glemme at få vist dem herinde...

Så i dag får i nogle billeder, med en lækker grøn lak, som jeg helt havde glemt jeg havde liggende på computeren :-)

Lakken er fra Gabrini og jeg har byttet mig til den, ved en hyggedag med nogle skønne lak-veninder.
 Jeg har googlet mig frem til at Gabrini er et Tyrkisk mærke.


All pictures are done in artificial light


Tre lag lak var nødvendig før den dækkede godt nok. Lakken var lidt tynd, men tilgengæld så er den altså ret flot :-)
Jeg elsker at den nærmest gnistrer i guld og grønne nuancer. Lakken er den type, som helt sikkert kræver solbriller i solskin. Hvilket jeg jo bestemt sætter pris på!



 Jeg har ikke så mange grønne lakker, så den her er et rigtig godt plus til samlingen :-)
 Har det lidt sjovt med grønt... Elsker at kigge på dem i flasken, men får dem ikke brugt nok. Men mon ikke den her, kommer til at blive brugt mere end en gang ;-)




English summary: This is the turkish Gabrini 365. I used three coats, because this polish is a little thin. I just looove the way it is shining and glistening. Green aint the most seen polish in my stash, but i really like this one :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar