lørdag den 20. april 2013

Nailart challenge - April

Så blev det den 20. april og dermed er det tid til den 4. opgave i min helt egen nailart challenge :-)

I april måned måned er temaet forårs mode - spring fashion.

Jeg havde en masse fine og festlige ideer til denne måneds opgave, men ikke om jeg kunne få noget af det til at fungere... Havde ellers planer om enten tape manicure med de meget in neon farver eller nogle håndmalede blomster. Det virkede bare slet ikke, så jeg endte med at give op og lave noget helt enkelt.



Jeg endte med at lave en simpel dotting manicure, hvilke jo også kan være vældig festligt :-)
Lakkerne jeg har brugt er China Glaze flirty tankini, som er en coral-pink shimmer og så Essie beyond cosy.

Flirty tankini var uhyre svær at tage billeder af, den er altså ikke nær så orange, som den ser ud til her. Den er mere lysrød end orange. Jeg har brugt to lag og den var nem at lægge.

Jeg har ikke så mange fra China Glaze men dem jeg har, er alle super gode, så dem vil jeg gerne have flere af.


Essie beyond cosy er en super lækker sølv/champagne glitter. Tre lag var nødvendig, før den dækkede helt, men den tørrer tilgengæld ret hurtigt. Jeg købte beyond cosy i december sidste år og har faktisk ikke fået brugt den til andet, end prikker indtil nu.


 Næste måneds tema er "vejr skifte/weather change"
Har valgt det tema, fordi at man jo ofte siger at, maj måned er sat sammen af dage og derfor vejr, fra alle årets måneder.

Link til en blogger, der havde bedre held med at fotografere flirty tankini : vampyvarnish 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar