mandag den 15. april 2013

MIYO jupiter og Opi in her majestys secret service

Jeg er ret glad for turkise og petrol farvede lakker, så sådan en viser jeg jer i dag :-)

MIYO jupiter er en super lækker shimmer, som faktisk dækker med bare et enkelt lag. Lagde dog to lag, for at give den ekstra dybde og jævn finish.

Lakken er nem at lægge og tørrer hurtigt, så den er helt klart velkommen hos mig :-)


Se lige det lækre shimmer i den her lak, jeg er helt solgt. Shimmer OG lækker farve i en og samme lak :-)

Jeg har kig på flere lakker MIYO da den anden jeg har også er super lækker, så jeg ønsker mig nogle flere.



Da jeg havde haft jupiter på i en dags tid, fik jeg trods dens skønhed, lyst til at pynte den lidt ekstra.
Så jeg fandt en lækker glitter og lavede lidt prikker og striber.

Striber og prikker er lavet med Opi in her majestys secret service ( James Bond collection)
En super fed lak med masser af farvespil og bling-bling!

Jeg synes at MIYO og Opi lakken passer utrolig godt sammen, så de to skal nok ud i noget samarbejde igen en anden gang.



Prikkerne er lavet med dotting tool og striberne er lavet med en tynd pensel. Det er nemt, går hurtigt og giver en god og tydelig effekt :-)



Hvad siger i til kombinationen og har i selv nogle MIYO lakker??





2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er en fed kombination, de passer rigtig godt sammen :D Og nej, jeg har ikke nogle MIYO lakker :)

    SvarSlet
  2. Jeg havde tre Miyo-lakker, men har foræret dem alle tre væk. Jeg tror, at du fik de to - jeg ved ikke helt hvor den tredje havnede :)

    SvarSlet