torsdag den 18. april 2013

CoolCos 20 - neon grøn

I dag skal i se min nye favorit indenfor grønne lakker :-)
Jeg eeelsker bare den her grønne neon lak, den er SÅ fed!!

Lakken er fra danske CoolCos som indtil videre har 9 butikker rundt om i Danmark.



Jeg er fuldstændig vild med den her lak. Farven og pang-effekten er SÅ vild, at den næsten blænder!
Farven er faktisk så vild at de her billeder, slet ikke viser pang`et godt nok...

Mange af jer er sikkert klar over, at mange neon lakker, først kommer rigtig til deres ret når de lægges over hvid.
Med denne neon er det IKKE nødvendigt at bruge hvid. Jeg har bare lagt to lag af lakken og så ser den ud som på mine billeder :-)

Det synes jeg altså er super fedt, når lakken kun koster 29 kr. for 15 ml.



Jeg tænkte at sådan en klar farve, sagtens kunne bære noget ekstra sjov og ballade.

Så med en svamp duppede jeg Gina Tricot silver lake på fire negle og lavede accent nail med Lòreal confettis.

Det var spot on, hvis jeg selv skal sige det :-)


Har i prøvet nogle lakker fra CoolCos? Hvis ikke så får i lige et link til mærkets hjemmeside: www.coolcos.dk

Jeg har også en blå fra CoolCos som også nok skal blive vist, så snart jeg får tid til at tage billeder af den :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke nogle Coolcos selv. For det første har jeg ikke set meget andet end creme-lakker, hvilket jo ikke er min yndlingsfinish. Og for det andet, så LUGTER de! :D
    Det er en fin grøn!!

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk en del fra CoolCos, som min søde mor har købt mig. Den eneste jeg pt. har prøvet, er dog en sølvlak, og holbarheden på den var VIRKELIG ikke imponerende. Det faldt af allerede dagen efter i hele flager på nogle af neglende?

    Jeg har faktisk også en i grøn (lime), 116, men det er jo ikke den samme, og har heller ikke prøvet den endnu :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet