torsdag den 25. april 2013

Chanel tentation - Ohh i love you!

Hvis i har fulgt denne blog, bare sådan rimelig regelmæssigt, så ved i nok godt at jeg eeelsker Chanel lakker

Så i dag skal i se min nye store kærlighed : Chanel tentation

Lige fra jeg så de første billeder af tentation vidste jeg bare, at den skulle jeg bare have fat i !!
Den er så afsindig smuk, fin og og... ja bare vidunderlig :-)

Tentation er en del af Chanel`s 2012 forårs kollektion, så vidt jeg har kunne google mig frem til. Tentation er altså ikke ny lak, jeg har bare ikke kunne finde den i en lokal butik, indtil for ganske nylig.



Tentation var nem at lægge og var faktisk dækkende med bare et lag. Gav den dog to lag, for at sikre jævnhed og ekstra dybde.
Den har en helt utrolig blank overflade og føles utrolig lækker at køre fingrene henover.
Jeg elsker lakker man mere eller mindre, kan spejle sig i :-)


Tentation har den lækreste shimmer, som gnistrer i sollys og er fin diskret i alm lys. Jeg havde en del problemer med at få farven rigtig på billeder, måtte lysne dem lidt, for at kunne vise shimmeret.
Lakken er lidt mere dyb fuschia rød, end den ser ud på billederne.

Jeg er ret vild med den nuance, så tentation er helt klart et hit hos mig :-)


På billedet neden for, kan man virkelig se alt det lækre shimmer :-)




Som i nok kan fornemme, så er jeg ganske vild med denne Chanel lak. Ikke min første Chanel og bestemt ikke den sidste som kommer hjem til mig :-)


Hvordan har i det med Chanel lakker?? Har i også et blødt punkt for dem, eller er de bare alt for dyre...

2 kommentarer:

  1. Jeg behøver vel ikke sige jeg har et noget så blødt punkt.. Tror faktisk der bare er et hul hvor det punkt burde være :D Den der er søreme pæn og glæder mig til jeg når frem til min :)

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke en eneste Chanel-lak, og har egentlig heller ikke nogle planer om at skulle have sådan en eller to i min samling. Denne her smuk, og jeg kan også rigtigt godt lide shimmeret. Men prisen bryder jeg mig ikke så meget om ;)

    SvarSlet