torsdag den 7. marts 2013

Arbejd arbejd og hest i weekenden

Jeg vil bare lige komme med en lille update, så i ved hvorfor her er lidt stille for tiden.

D. 25 feb. startede jeg i et vikariat i hjemmeplejen og det tager meget af min opmærksomhed. Både at skulle lære nye kollegaer og borgere at kende, samt det mere praktiske i at kunne finde vej i en by jeg kender, men ikke kan finde rundt i, når det kommer til villakvarterer...

Nyder virkelig at være kommet i gang igen, men kan også mærke at det  er lidt trættende. Så når jeg har slapper jeg bare af og lader op.

I morgen og søndag skal jeg en tur til Herning, for at se hingstekåring og tilhørende gallashow :-)
Glæder mig utrolig meget, men det gør desværre, at der ingen nye blog indlæg kommer.


I får dog lige et enkelt billede, af mine nyeste lak indkøb :-)


Var forbi Matas i dag og der var "4 Sally Hansen for 100 kr." Snuppede lige to nye fra Gosh plus en Sally H. lustre shine med oven i købet :-)


1 kommentar:

  1. Hahaha, da jeg så billedet tænbkte jeg: Nu har Anne Mette igen været i Matas ;)
    God tur til hingstekåringen!!

    SvarSlet