onsdag den 20. februar 2013

Nailart challenge - Februar

I dag er det d. 20 feb. og det vil sige, at i dag er det tid til 2. omgang af min 2013 nailart challenge :-)

Februar temaet er warm fireplace - varmt ildsted

Jeg havde lidt flere problemer med det her tema, end jeg lige havde regnet med... Havde en hulens masse gode ideer, men kunne ikke rigtig få det til at fungere, når jeg skulle have det ned på neglene.

Sad så sent som i går og kiggede på instagram og fandt endelig ud af hvad jeg ville lave til februar challengen.
Det var lidt på et hængende hår, så jeg gik straks i gang :-)
 


Har lavet en pejs med ild i samt gradient i ild farver. 

De to negle med pejsen, er først lakeret hvide med Essie blanc og derefter er det sorte lavet med Gosh nero.
Selve ilden er lavet af 4-5 forskellige røde og orange lakker, kan faktisk ikke helt huske hvilke det endte med. Havde en masse stående fremme og brugte så lidt af hvert, sådan lidt tilfældigt. Lavede ilden ved hjælp af både pensel og skumsvamp.
 



På de tre andre negle, lagde jeg først to lag H&M red carpet og så duppede jeg Gosh orange drops på med en svamp. Til sidst da alt var helt og aldeles tørt fik alle fingre en lag topcoat, for at gøre overfladen mere jævn.




I næste måned er temaet for challengen "signs of spring" altså forårstegn.

Det glæder jeg mig til, synes snart jeg trænger til nogle lyse og dejlige farver. Er træt af kulde og gråvejr...
Så forår på neglene virker som en dejlig opgave :-)


Hvad synes i om min pejse mani??

Jeg er ikke selv helt tilfreds. Ville have haft lidt mere flamme look over ilden i pejsen.
Men det ville altså ikke helt som jeg ville :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det er nogle gode ild-farver, du har fået blandet, og den orange på de andre negle er rigtig flot! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :) Nogle gange er jeg lidt for kritisk overfor egne evner, så sådan en kommentar er skøn :)

      Slet
  2. Må jeg sidde ved dine negle lidt, jeg fryser på grund af feber, måske kommer du osse lige med en kop varm kakao :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du er blevet rask nu Maria :)
      Ildstedet er væk nu, men kakao har jeg :)

      Slet