onsdag den 27. februar 2013

China Glaze courtney orange og Essence mr. and mrs. glitter

Jeg ved ikke hvordan i har det med vinter og kulde, men jeg er ved at være træt af det... Jeg vil have forår og dejligt vejr!
Så derfor er der i dag, glade farver og glitter på bloggen :-)


Nemlig en smuk orange med glitter på



Lagde først to lag af China Glaze courtney orange. En super lækker orange shimmerlak, som ser fantastisk ud. Den dækker godt, er nem at lægge og tørrer ret hurtigt.
Jeg elsker orange, så den her passer perfekt i min samling :-)


Oven på den orange, lagde jeg Essence mr. and mrs. glitter, som er en klar base med sekskantede glitter stykker i blå, grøn og sort.
Jeg synes at den er super flot at se på og jeg er glad for, at en veninde havde en i overskud :-)

Lakken har dog den ulempe, at man er nød til at flytte rundt på glitterstykkerne, for ellers lægger de sig bare i klumper på neglen i stedet for, at fordele sig jævnt.
Jeg har derfor lagt et lag på hele neglen, til at starte med. Da det lag var tørt duppede jeg glitter på hist og her, alt efter hvor der manglede glitter. 

Så jeg kan ikke rigtig sige hvor mange lag, jeg har brugt... Men til lakkens forsvar, så vil jeg påpege at den på trods af flytten rundt på glittet, lagde sig rigtig pænt og jævnt. Så det bliver et JA tak til den her lak :-)







På nærbilledet kan det ses, at det ikke helt lykkedes for mig at fordele glitteret jævnt på neglen.

På afstand er det dog ikke noget man ser særlig tydeligt. Den dag jeg tog billederne var det overskyet, men dagen efter skinnede solen og jeg kan love for at glitter stykkerne skinner og glimter :-)

Hvad synes om den her type glitterlak, med store stykker glitter i klar base??

Jeg har skulle vænne mig til dem, men synes efterhånden at de er ret flotte :-)
Har i det tage skulle vænne mig til glitter på neglene, men som i måske
har lagt mærke til, så har jeg efterhånden vænnet mig til det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar