onsdag den 30. januar 2013

Opi ds temptation og Essence college hero

Der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage på grund af forkølelse og hovedpine, så har ikke haft lyst til at sidde og stirre ind i en computerskærm.

Men nu jeg ved at være ovenpå igen, så i skal da lige have lidt glitter at se på :-)

Fik taget billederne af denne mani, en dag i sidste uge, hvor der lå fin hvid sne og himmelen var blå.
De to lakker fortjener helt klart sollys, så det var godt med lidt lys bare en enkelt dag.



Den lilla glitter er Opi ds temptation, som jeg købte sidste sommer. Designer series (DS) lakkerne var på tilbud, har glemt hvor, så snuppede fire :-)

Temptation er lilla med stænk af blåt og magenta. Sindsyg flot lak som dækker efter tre lag. Nem at lægge, tørrer ret hurtigt og den er faktisk rimelig nem at tage af.



 Lagde så et lag Essencen collega hero ovenpå. Elsker den lak, for sølv glitter stykkerne skinner og glimter helt vildt flot. Den er nem at lægge og glitteret fordeler sig nemt på neglene.

Hvis ikke i allerede har fornemmet det, så er jeg altså gået hen og blevet gevaldig glad for lakker der glitrer og glimter. Jeg bliver smittet af andre glitter elskere og har bare brug for noget glitter og glamour i mit liv tror jeg :-)

Min tøjstil er til hverdag ret afdæmpet og ikke pokkers feminin, så det er bare skønt at neglene glimter :-)




Er der nogle glitter elskere i blandt mine læsere?? Ja det tror jeg der er  ;-)



4 kommentarer:

  1. jeg er normalt ikke til lilla' lakker, men hold da op hvor er den flot!!!! :-)

    - og dejligt du er ovenpå igen.. der er desværre rigtig mange der ligger sig syge nu :s

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg eeelsker lilla lakker :-) Tror det er dem jeg har flest af..
      Ja mange er syge for tiden. Jeg venter med længsel på forår, varme og sol!!

      Slet
  2. Mon ikke der skulle gemme sig en enkelt glitterelsker hist og her ;D -og jeg er også ret sikker på, at der er lilla-elskere rundt omkring :D

    SvarSlet
  3. Jeg kender ogsåen glitter-elskende blandt dine læsere - begynder med R ;)
    Og lilla-elsker, set det er jeg i hvert fald - det er en super smuk lilla - og det er godt du er ovenpå igen!

    SvarSlet