onsdag den 9. januar 2013

Lòreal color riche saphir treasure

Inden jul fik jeg købt to af L'oreal color riche Diamantissime lakkerne.
Viste den ene før jul og nu vil jeg så vise den anden til jer :-)


Diamantissime lakkerne glitrer som diamanter, fordi de rent faktisk indeholder både diamantpulver og aluminiumspartikler. Det skulle ifølde pressematerialet gøre, at lakken reflekterer lys på en helt særlig måde.

Lakken er også utrolig flot at se på, så den påstand, er ikke spor forkert :-)
 Saphir treasure som den hedder, er en blågrå metallic lak.



Jeg har brugt to lag lak på alle negle. Lakken var nemt at lægge på og den tørrede ret hurtigt.  Den har dog lidt tendens til, at trække spor efter børsten, så det ser pænest ud hvis man sørger for, kun at stryge børsten en vej på neglen.
Børsten er efter min mening perfekt, da den er bred og passer perfekt til mine negle.



Lakken lægger sig pænt og jævnt på neglen. Dog kan man risikere, at den viser diverse ujævnheder på neglen ret tydeligt. Tror det er på grund af, af den finish den her.
Det kan dog som regel reddes med et lag topcoat, som vi vel bruger alligevel.



Er i også faldet for saphir treasure, eller er den ikke lige jeres stil??








3 kommentarer:

  1. Jeg synes, at den er pæn, men ville helt klart putte noget extra bling ovenpå den. Men sådan er jeg med næsten alle lakker :)

    SvarSlet
  2. Jeg har et had-kærlighedsforhold til gun-metal grå lakker - men ja, jeg ville helt klart også male noget ovenpå....

    SvarSlet