søndag den 13. januar 2013

Isadora sultan palace

I dag vil jeg vise en super lækker orange fra Isadora. Jeg var nemlig så "heldig" at få en julegave som skulle byttes, så var i Magasin og fik den byttet til blandt andet denne lak.

Jeg har ikke prøvet Isadora før, så den her og den anden jeg fik med hjem fra Magasin, er min første Isadora oplevelse. Kan heldigvis sige, at jeg ikke er skuffet :-)



Farven i sig selv er nom nom!! Jeg elsker orange shimmer, så den her passer jo perfekt til min smag.
Den krævede to lag og den er virkelig quick dry. Super nem lak at arbejde med :-)
Isadora har en lækker bred børste, hvilket jeg jo er stor fan af, som bare fungerer super.



Jeg elsker bare lakker med shimmer. Creme lakker kan også være fine, men shimmer er altså bare mine favorit finish. Elsker det spil som shimmer kan tilføje en ellers ret ordinær farve.
Der er i hvert fald mange shimmer lakker i min samling :-)

Hvad er jeres favorit finish?? Creme, shimmer, glimmer eller noget andet??




Jeg beklager de lidt tørt udseende neglebånd. Inden jeg prøvede denne lak, var jeg ude og strigle noget indtørret mudder af ham på billedet neden under :-)
Heste og det skidt de kan opsamle, gør ikke noget godt for hændernes udseende.
Men skidt pyt, for han er altså så rar :-)


Min smukke Markus :-)







2 kommentarer:

  1. Nårh, hvor ser han bare sød ud! ♥
    Min yndlingsfinish...? Jeg tror måske, at du kan gætte det :D Glitter og shimmer, nom nom!!

    SvarSlet
  2. Tak tak siger Markus. Han ved vist godt at han er sød og dejlig, men at høre det en gang mere, skader jo ikke :-)
    Kan du lide glitter?? Say what... det havde jeg ingen anelse om ;-)

    SvarSlet