torsdag den 20. december 2012

Technic og Opi - det er pink!!

Pink er bestemt ikke den farve jeg har det bedste forhold til. Har aldrig været vild med hverken pink, rosa eller lyserødt. Heller ikke da jeg var yngre.
 Men jeg er dog blevet bedre ven med farverne, efterhånden som jeg har opdaget at de også kan sidde på neglene :-)

Så derfor er der i dag.... ta da da... pink på neglene!!



På alle negle er der to lag Technik vegas baby. Lakken er desværre ret svær at få helt rigtig på billeder, men det er nok på det nederste billede, den ser mest rigtig ud.

Technik lakken købte jeg i Fakta i sommers, hvor der var 5 eller 6 farver at vælge i mellem. Lakken er nem at styre og dækker efter to lag. Den tørrer rimelig hurtigt.



Da de to lag var helt tørre duppede jeg glitterlak på med en svamp.

Glitterlakken er Opi excuse moi som stammer fra "The muppets collection holiday 2011" og den er altså ret fed. Jeg bruger den ikke så tit, hvilket egenlig er synd, for den er ret fin. 

Den har en svag pink base med masser af sølv og pink microglitter og større multifarvet glittet. De større glitter stykker funkler i alt lige fra sølv.gul,rød,orange og blå nuancer.



Igen må jeg sige, at det ærgrer mig at farverne ikke er blevet bedre på billederne.... Den pink kommer ikke helt til sin ret.
Da jeg havde denne mani på, tog jeg mig selv i, at stirre på mine fingre igen og igen :-)
Denne pink lak skal helt sikkert bruges igen.


Er der nogle farver, som i bare har det svært med på neglene??

Personligt er jeg ikke så vild med de nude farver og de brune er heller ikke mine bedste venner.
Synes nude farver, får min fingre til at se underlige ud og de brune virker bare ikke så appetitlige på mig.





1 kommentar: