lørdag den 1. december 2012

Sørme det sandt december!! Gosh altså ;-)

Glædelig 1. december alle sammen!!
Fra i dag er det helt lovligt at bryde ud i spontan julesang og spise masser af julesnask :-)

Hjemme hos os er det første læs pebernødder bagt(endda inden dec.). Hjemmebagte er altså bare bedre, end dem der købes i butikker :-)

Så i dagens anledning, har jeg lavet en lille 1. december mani :-)

Dejlig simpelt :-)

Nogen gange kan jeg godt lide, at det hele bare er simpelt og uden det store hulumhej. Sådan er disse negle også blevet og jeg kan lide det :-)
Kun to lakker og alligevel en tydelig effekt.

Det er jo også kun d. 1 så det kan snildt nå at blive vildere...



Er i gået i gang med julehyggen for længst eller i, som jeg, lidt langsomme til at komme i seriøs julestemning?!

Jeg kan godt lide jul og julehygge, men jeg dur bare ikke til julepyntede butikker sidst i oktober måned og gider ikke hele det der jule-ræs som mange nærmest dyrker...
 Synes tilgengæld det er hyggeligt at høre julemusik og se på flot pynt i byerne, når vi er i december og jeg skal faktisk til julemesse i morgen.
 Godt nok en lidt alternativ messe som foregår på et bilmuseum og som har en særlig Jamens Bond bil udstilling for tiden :-)

Rigtig glædelig 1. december :-)

Lakkerne der er brugt er:
Gosh rusty
Gosh forest floor


2 kommentarer:

  1. Jeg juler også først fra december, så i dag har jeg lavet to juledekorationer, der skal pynte indtil jul :) Jeg er ikke nået til bagningen endnu, men jeg satser på at nå det, måske allerede nogle i morgen?! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh to juledekorationer :-)
      Jamen det passer jo fint med, at jeg ikke laver en ;-)

      Slet