onsdag den 28. november 2012

Misslyn Kiwi

I dag er der grønne negle på programmet :-)

Købte tre Misslyn lakker i Flensborg og denne her er en af dem.
De er alle tre hammer flotte, så det mærke vil jeg gerne købe flere af :-)

Den glimter og skinner så fint så fint :-)

De to første billeder er taget i kunstigt lys. Jeg synes det er så øv med alt det kedelige gråvejr, det gør bare fotografering af negle mere bøvlet...
Lakken er så flot at se på, den glimter og skinner så fint. Det virker endda som om, at der er mikroskopisk hologlitter i lakken. Det gør bestemt ikke noget :-)

Jeg har lagt to lag. Hverken under- eller toplak.

Da jeg lagde lakken, oplevede jeg at penslen hiver ret meget lak op, så det kan anbefales lige at lade penslen dryppe lidt af. Ellers kommer der alt for meget lak på neglen.
Det kan også ses på pegefingeren hvor der er kommet lidt bobler pga. for tykke lag.

Men ud over dette så har jeg intet dårligt at sige om denne lak :-)



Det sidste billede viser lakken i naturligt lys uden blitz.
Jeg siger "ja tak" til Misslyn :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar