søndag den 4. november 2012

Galaxy nails

For noget tid siden, tog jeg mig endelig sammen til at forsøge mig med galaxy nails... Uhh spændende ;-)

Jeg viser mit 2. andet forsøg. Det første jeg lavede lignede... øhh tja... ikke galakser i hvert fald.
Fjernede det så hurtigt, at der ingen billedbeviser er.


Først to lag sort. Gosh nero er min eneste sorte lak og jeg synes den er super god :-)
Den dækker faktisk efter et lag, men med to lag, bliver den helt jævn og blank.


Da den sorte var tør, startede jeg med at duppe hvid på, på tværs af neglen. Det fungerede som centrum for galaksen.
Blå, lilla og pink blev så efterfølgende duppet på udenom det hvide, så der blev lidt dybde i designet.

Både blå, lilla og pink er shimmerlakker, det synes jeg fungerer rigtig godt. Mit første forsøg var med cremelakker, det duede slet ikke for mig. Synes det blev alt for hårdt og så slet ikke flydende ud.


Til sidst tilføjede jeg et enkelt lag holo glitter fra Depend.
Den er fra dette års efterårs kollektion og den er altså super fin :-)



Jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet og har helt klart fået mod på at galaxy negle en anden gang :-)
Mange galaxy negle er mere farvestrålende, end mit resultat. Den version vil jeg også have prøvet, men synes egenlig også at min mere diskrete udgave fungerer rigtig godt :-) 



Lakker der er brugt:

Essie blanc (hvid)
Essie trophy wife (blå)
Essie sexy divide (lilla)
Essie wild thing (pink glitter)
Gosh nero (sort)
Depend 335 (holo glitter)





2 kommentarer:

  1. Galaxy at night ;-)
    Sikke flotte lange negle du har fået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      Det var ret fedt endelig at få prøvet metoden :-)

      Slet