torsdag den 22. november 2012

Essence stamping plates

Da jeg var i Flensborg fik jeg også købt tre stamping plader fra Essence.
Stamping er ikke noget jeg har gjort store i og tror faktisk ikke jeg har vist det herinde før.

Havde i forvejen to plader fra Konad og synes det er så flot alt det andre kan få ud af det :-)
Jeg har bare ikke fået grebet på det endnu...

Men jeg har altså prøvet en af mine nye Essence plader og det må i gerne se.
Husk dog venligst at jeg er stamping-begynder :-)

Blåt splat på sølv

Jeg ville også lige fortælle om sølvlakken :-)
Den er nemlig min, til dags dato, billigste lak. 10 kr. i Netto!!

Og til en 10 så gør den det altså godt. Der er brugt to lag på billederne og den tørrer dejligt hurtigt.
På grund af det kedelige gråvejr, som har hersket her omkring, viser billederne desværre ikke HVOR meget den skinner og glimter... Øv altså.

Den blå er Hot Makeup petrol blue.

Jeg kan med glæde sige, at dette stamping forsøg er det mest vellykkede jeg har præsteret.
 Ved ikke helt hvorfor, men er de andre gange, endt med noget juks hvor det halve af stamping mønsteret ikke kom på neglen...
Har gemt metalskraberen hen i et mørkt hjørne og bruger nu i stedet et gammelt plastikkort.
Det fungerer bedre og plastikkortet ridser ikke stamping pladen :-)


Stamper i og har i nogle gode tips til en begynder??
Jeg tager i mod med kyshånd :-)


5 kommentarer:

  1. Jeg stamper ind imellem. Jeg tror, at det bedste råd jeg har er noget med at øve, øve, øve og aldrig give op, selv når det driller.
    Det ser nu ud som om at du er sluppet meget fint fra det!

    SvarSlet