torsdag den 15. november 2012

Catrice steel my heart - brushed metal effect

I dag får i en af mine Flensborg køb at se :-)

Det er en lak med en særlig overflade effekt, som Catrice kalder for brushed metal effect.
Når den tørrer bliver den sådan mat-ru agtig at se på. Men den bliver ikke ubehagelig at røre ved :-)

To lag på

Lakken er super nem at lægge på og jeg er altså vild med Catrice penslen. Lige tilpas bred og tager den rette mængde lak med op af flasken.
 Skal prøve at få taget et billede af penslen, når jeg tester en af de andre Catrice lakker, så i kan se den :-)



Lakken har det fineste holo glitter som bare skinner og glimter så det er en fryd :-) Det er ret fedt at lakken på en og samme tid er mat og kan holo-glimte i røde, grønne og blå nuancer.
Det glimter så meget at mit kamera desværre ikke rigtig kan magte det....

Denne lak er jo mat for skabe en særlig effekt, men tror altså at jeg skal have prøvet den med en klar lak ovenpå, så den bliver helt blank. Det tror jeg altså også vil se godt ud.
Det skal jeg selvfølgelig nok vise jer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar