mandag den 8. oktober 2012

Opi my private jet - ikke orginalen, men flot :-)

For nogle uger siden var min mor og jeg en tur i Kolding storcenter.
Fik sjovt nok, købt nogle flere lakker og den som jeg viser i dag er en af dem :-)

Den jeg vil vise i dag, er My private jet fra Opi.
Som nogle ved, så findes der flere versioner af denne lak. Den jeg har købt er den nye, den originale er vist umuligt at opdrive og hvis den sælges brugt er den garanteret dyr.
Originalen er en sort/meget mørk lak med fed holo effekt og var en del af nights brigts kollektionen fra 2007

Nå til den version jeg har fået fat i :-)

Denne version har spredt holo glitter i en meget mørk brun base.
Den originale er en liniær holo.

Jeg kan rigtig godt denne lak, synes det er fedt at den umiddelbart "bare" er mørk indtil man ser holo glitteret i den.
Der er noget eksklusivt over den slags lakker synes jeg. Brugbar til både kontor og bytur :-)

Lidt uskarpt billede, men det gør at man kan se holo effekten i glitteret.

Jeg har lagt to lag og så en topcoat.
Lakken er nem at lægge og den tørrer dejlig hurtigt.


 Dette billeder viser både lakkens farve og glimmeret rigtig fint :-)

Jeg er rigtig glad for at have fundet denne nye version, selv om den ikke er det samme som at have originalen, for den er altså rigtig flot og i mine øjne ret speciel.

Har prøvet at hitte ud af denne her affære med original og ny udgave af samme lak...
 Der skulle findes tre versioner af My private jet, nogle mener endda der findes seks udgaver.
Jeg har ikke kunne finde en endegyldig forklaring på at der findes så mange versioner, men flere bud er, at Opi ganske enkelt ikke kunne genfinde den oprindelige formel.
 Hvilket egenlig er lidt sært... Burde man ikke gemme sine opskrifter?!
Men okay. Vi har jo for nyligt oplevet det samme med den originale Gosh holo og den nye Hero version.

 Linket viser en blogger som sammenligner tre forskellige udgaver af My private jet :-)
thetracefacephiles. 

Er der nogle af jer, som er så heldige at have den originale My private jet??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar