søndag den 2. september 2012

Sommerhimmel på neglene :-)

Disse negle lavede jeg for noget tid siden, da det virkelig var varmt og sommerligt... Hvor blev det vejr egenlig lige af?! Her er det bare gråt og vådt... Kedeligt men alligevel lidt hyggeligt :-)

Er inde i en stime hvor jeg er meget glad for, min hvide Essie blanc. Så den bliver brugt en del :-)

 Den blå er Depend 246 og skyerne er så selvfølgelig Essie blanc



Depend lakken har jeg faktisk haft liggende i rigtig laaang tid, uden at få den brugt. Købte den engang hvor der var "tag 5 for 100 kr." hvor efter jeg bare har glemt den.
Hvilken faktisk er rigtig synd, for farven er bare så fin og passer utrolig godt til sol, sommer og brun hud :-)
To lag og den dækker rigtig godt.


Skyerne er lavet med en dotter, som jeg har dyppet i lidt hvid lak på et stykke papir.
Nemt og hurtigt med god effekt :-)

Til sidst en topcoat for at glatte overfladen lidt ud.

Lad os håbe at dette indlæg kan bringe lidt godt vejr :-)

I dag, søndag, har jeg anskaffet mig 7 nye lakker til samlingen :-)

Som en lille snack kan jeg nævne at 2 af dem, er fra Opi`s Germany collection... Uhh de er fine :-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar