onsdag den 19. september 2012

Opi designer series reserve

Jeg har fået fingrene i fire Opi ds lakker og vil selvfølgelig vise dem til jer :-)
I dag vil jeg vise den der hedder reserve, en lækker rosa nuance med hologlimmer.

Det er en utrolig lækker lak, tror faktisk at den ligger i top 10 i min lak samling.
På billederne er der 2 lag lak, ingen over eller underlak.






Jeg er ret glad for Opi`s pensler, de er lige tilpas brede til at jeg næsten kan dække mine negle med 1 strøg :-)
Selve lakken er super nem at lægge og den dækker så godt, at den faktisk godt kan bruges med bare et lag de dage jeg har travlt.
For at det ikke skal være løgn så tørrer den også super hurtigt, så det er bare super skønt!!


Denne lak er en af dem, som jeg faktisk ikke har lyst til at tage af :-)
 Den er bare så flot at se på og den skinner og funkler så fint. Jeg er virkelig imponeret over de her DS lakker jeg har fået fat i, de er bare noget helt særligt i min samling.

De andre DS lakker jeg har skaffet er Extravaganca, temptation og reflection som jeg nok skal vise frem senere :-)



I forhold til andre lakker med glitter, som jeg tit synes er ujævne og ru i overfladen, så er denne her dejlig blank og jævn at røre ved.
Me like :-) Bryder mig ikke om fornemmelsen af, at lakker kradser...

Har i nogle af Opi`s DS lakker?? Fortæl fortæl :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar