tirsdag den 28. august 2012

L`oreal greencouture - grønne fingre

Lakken er altid grønnere på den anden hånd... eller hvordan er det nu lige ordsproget lyder ;-)

Idag vil jeg vise jer en lækker grøn lak fra L´oreal`s serie af minilakker.
 Jeg kan rigtig godt lide den serie af minilakker, synes at kvaliteten er god da lakkerne dækker godt, lægger sig nemt på neglene og så kan jeg rigtig godt lide den brede flade pensel.
 Ved at der er rigtig mange meninger om bred/smal/tynd/tyk pensel, men personligt så er jeg rigtig glad for penslen i disse lakker.

Greencouture er lige min smag hvad grøn lak angår :-)
Har det lidt svært med både de helt lyse og de helt mørke nuancer.





Denne lak er ret gelly agtig at se på.
Den minder mig lidt om det der slim man engang kunne købe i bøtter :-)
Jeg kan rigtig godt lide at den dækker godt men alligevel har et ret flydende udseende


 Jeg har brugt to lag.
Måske et 3. lag ville gøre den endnu mere dyb, men jeg kan som sagt
godt lide det lidt flydende/gennemsigtige look den har på billederne :-)


Der er dog et minus ved disse lakker...
Jeg synes de er lige dyre nok, når de koster 39,95 for 5 ml.  (hvilket er 7,99 kr. pr. ml.)

Til sammenligning så koster en Opi lak 8,33 pr. ml. (når man betaler 125 kr. i fx. Matas)

Nå men på trods af denne pris, så må jeg indrømme at jeg har 14 af de her minilakker...
 Jeg indrømmer også gerne at jeg ikke altid tænker lige fornuftigt når jeg køber lak, men jeg er da begyndt at tænke mere over det efterhånden, som jeg bliver mere og mere velbevandret i negleverdenen.

Er det med ml. pris noget i tænker nærmere over? Eller fanges i af farven for så at glemme (ligesom jeg) at tænke nærmere over mængde vs. pris??



1 kommentar: