søndag den 19. august 2012

Jeg har vundet en lak :-)

YEAH i går var jeg så heldig at vinde en negle- giveaway :-)
Man skulle skrive en digt om hvorfor man elsker neglelak.

Det er på den HER skønne blog jeg deltog med dette digt :

"Når jeg ser en lækker fyr
så bliver jeg som et dyr

Men når jeg ser en lækker lak
så slår mit hjerte i dobbeltakt

Flere lakker jeg må have
før det føles godt i min mave

Holo er min drøm
lad dem komme i en strøm"


Utrolig så poetisk man kan blive over neglelak og endnu mere fantastisk er det, at præmien var at kunne vælge mellem Essence - Hello holo og Catrice - Have an ice day
  To rigtig flotte holo effektlakker :-)

Jeg har valgt den fra Catrice, synes simpelthen den ser så fed ud på de billeder jeg har set rundt omkring.
Nøj jeg vil sværme omkring min postkasse de næste dage ;-)

Glæder mig til at kunne vise jer billeder af den!!

For at det ikke skal være løgn så har jeg siden jul, vundet 4 negle relaterede konkurrencer.

-Ved juletid vandt jeg en jule nailart konkurrence på samme blog som jeg lige har vundet nu
- Vandt en Depend lak på Depends Fb side
- Vandt 500 kr. neglelir OG et gavekort på 500 kr. i en club Matas konkurrence
-Og nu denne fede holo lak

Jeg skal vist ikke klage ;-)

Hvad med jer?! Har i prøvet at vinde en negle konkurrence?

 Sommer i lille Danmark :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar