onsdag den 22. august 2012

Essie - Funky limelight

Uhh jeg er sikker på, at godt kender glæden når man får fingrene i en lak man længe har sukket efter :-)
 Sådan havde jeg det tidligere på ugen. For der landede Essie funky limelight i postkassen.

Det er bare den mest heftige neon lak jeg længe har set!!

Mit kamera kan slet ikke fange neon effekten godt nok.
Prøv en google søgning, for virkelig at se hvor vild den er :-)





Denne lak fungerer bedst med hvis lak under.
Men det er så vidt jeg ved, meget normalt hvad angår neonlakker.



Billede af lakken uden hvid under, kommer nederst i indlægget...

To lag af Essie blanc og så to lag funky limelight

Funky limelight er, efter min smag, tilpas i konsistensen så den er nem at styre. Det er ret nemt at dosere mængden af lak på penslen og den tørrer faktisk ganske kvikt.
Når den tørrer får den en mat effekt, som jeg måske godt kunne have undværet.
I min verden skal neon være blankt, men det kan jo klares med en topcoat :-)



 De tre billeder er taget udendørs i delvis skygge.


To fingre uden hvid under og to med hvid.

Dette billeder viser ganske tydeligt, hvorfor der bør bruges hvid under mange neon lakker...
Uden hvid vil det kræve uhyre mange lag, før den vil blive bare nogenlunde lækker at se på.

Jeg var egenlig ikke så vild med neon dillen da den kom frem.
 Men jeg må nok indrømme at jeg er ved at blive godt og grundig omvendt :-)

Hvad med jer.. Hvordan har i det med neon farver på neglene??
Hvilken type farver er jeres favoritter??



2 kommentarer:

  1. Den er herlig - en rigtig highlighter gul. Jeg elsker neon farver, og tror jeg vil bruge dem året rundt...
    Det ville være en god ide at slå word verification fra - den er så irriterede at tyde, før man afgiver sin kommentar...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for den. Var ikke så vild med neon da de kom frem, men må indrømme at jeg er blevet ganske begejstret efterhånden :-)

      Hmm jeg troede egenlig at jeg havde slået det der word verification fra?! Nå jeg må prøve igen, for det skal da helst være nemt at kommentere :-)

      Slet