fredag den 20. juli 2012

Knæk og bræk... øv altså

Hmm det kører ikke rigtig for mig, sådan negle mæssigt lige for tiden...

I går da jeg var på arbejde knækkede jeg en negl. Ikke bare en lille flig... Nej nej knækket som, at neglen vendte rundt helt oppe på neglepladen så det blødte og jeg fik kvalme af det.
 Fy for ind i... hvor gjorde det bare voldsomt ondt. Pænt sagt...

Måtte pænt bide smerten i mig, da jeg stod inde ved en plejehjemsbeboer da det skete.
Men fik da sagt flere grimme gloser inde i mig selv, skal jeg da gerne indrømme.

Billeder nedenfor.
Kan sige, at det heldigvis ikke ser helt så klamt ud, i virkeligheden. Nærbilleder gør intet godt i sådan et tilfælde...



Første billeder viser neglen, som den så ud 5-6 timer efter, da jeg kom hjem fra arbejde.

 Var trods alt så heldig at en af beboerne på plejehjemmet, går op at have pæne negle.
Så jeg kunne låne en ordentlig negleklipper og en neglefil så jeg kunne få lavet en nogenlunde afslutning, så neglen ikke hang fast i alting.



Næste billede viser hvordan neglen ser ud i dag.

Tror det er en blodsamling eller noget lignende som skaber den røde kant.
Prøver at beskytte neglen ved hjælp af flere lag OPI nail envy, som styrker og gør neglen hårdere.
Nail envy skulle efter sigende kunne reparere selv den mest skadede negl, så nu sætter jeg den på en hård prøve :-)



Skade eller ej... der skal lak på neglene, da jeg skal ud at spise i morgen, i Vejle :-)

Jeg vil da gerne spørge jer : Vil i helst se at jeg forsætter med udfordringerne med det samme, eller vil i helst vente med flere billeder, indtil at neglen er mere normal at se på?!

Skaden er jo desværre sket, på min negleblog-billed-hånd....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar