mandag den 9. juli 2012

30 udfordringer - dag 9 : regnbue negle

Så blev der tid til regnbue tema :-)

Havde flere ideer og måtte prøve nogle forskellige ideer af.
I får det bedste resultat at se, samt et enkelt billede af en ide, som jeg skrottede.

Lagde først tre lag Essie blanc som bundfarve.
Så lavede jeg prikker i regnbuens farver.

 prikker, prikker og prikker :-)


Rød : China glaze poinsetta
Orange : Essie orange it`s obvious
Gul : Gosh yellow bombay
Grøn : Wet n`Wild sagreena the teenage witch
Blå : Wet n`Wild sage in the city
Lilla : Rimmel purple reign

Alle prik-farverne er shimmer lakker.

Hehe det så skægt ud da jeg tog designet af :-)


Nå og så det design som ikke lige blev så pænt som jeg havde håbet på...


Havde tænkt mig at lave de forskellige farver som en slags bølger ala r*v-ballegardiner, med en dotter, men det gik som det kan ses ikke helt så godt.

Den næste tid må i og jeg, desværre, leve med at se på en ret kort negl på langefingeren...
Knækkede den da jeg var ude og handle ind i dag, faktisk er den knækket på billederne med prik designet.
  Skyndte mig at lave designet inden jeg klippede den ned, da neglene allerede var lakeret hvide...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar