lørdag den 7. juli 2012

30 udfordringer - dag 7 : sort hvid negle

I dag er temaet sort/hvidt.

Jeg tænkte straks på Diskotek Black n`white som lå i en naboby, dengang jeg var ung.
Så jeg måtte bare lave et eller andet musik/disko tema :-)

Øhm ja... den ide kiksede så ret meget, så lavede noget andet krims-krams i stedet for.

 Jeg har brugt den hvide blanc fra Essie


Efter min mening er blanc den perfekte hvide lak, den hvis som i kridhvid og er bare super nem at lægge på. To tykke lag eller tre tyndere, så dækker den godt og jævnt.

 Hmm stregerne flød ud på den ene negl.

Har brugt Nero fra Gosh, en rigtig god sort lak, som dækker godt efter to lag.

Stregerne er lavet med en to-way pen. Den har en to-trins-hætte, hvor der både er en alm. pensel og så en tynd spids, man kan tegne med.


Nå ja... i kan da ligeså godt se den ide, som bare kiksede ret meget...

Noden på pegefingeren er ok.

De andre fingre... ja det på lillefingeren ligner en blanding af et omvendt E og et kinesisk tegn af en art?!
På tommelen ligner det mere at der står Oisco i stedet for Disco...

Nå men det kan jo ikke fungere godt hver gang, så jeg må bare på den igen :-)

I morgen er det metallic i får at se, så kom endelig igen :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar