fredag den 18. maj 2012

Vandt Club Matas`s neglekonkurrence!!

Kender i det med, at man har deltaget i en konkurrence som har kørt så længe, at man helt glemmer hvad præmien er??
Det gør jeg...

Var lige på Facebook hertil aften og hvad så jeg ?
Club Matas havde udtrukket vinderne af deres facebook konkurrence, hvor man skulle sende et nailart billede ind.
Mit billede blev udtrukket ud af over 300 billeder, sammen med 4 andre vindere, så jeg er bare så glad :-)

Se mit vinder billede længere nede...





Det var dette billede jeg sendte ind :-)

Mit første forsøg på water marble, så jeg er ret stolt :-)

Nå tilbage til det med, at have glemt hvad præmien var....

Jeg sad og kløede mig i nakken og kunne bare ikke huske hvad jeg så havde vundet. Sad og kiggede rundt på facebook siden, men det gav mig intet.
Så åbnede jeg min mail og kunne se at jeg havde fået en fin mail :-)

Hvad vandt jeg så??

Neglegrej for 500 kr. OG et gavekort til Matas på 500 kr. !!! YEAH jeg er glad :-)

Nøj jeg glæder mig til, at modtage min præmie!!
Når præmien kommer, skal jeg nok vise det frem herinde :-)

Har i prøvet at vinde i nogle neglekonkurrencer??

Jeg har haft heldet med mig to gange før :-)


5 kommentarer:

  1. Åhr, hvor er det en fed præmie :D
    Stort tillykke med det :D

    ~Charlotte

    www.Passion4Polish.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og jeg sad og tænkte at præmien nok var en lak eller 2.
      Man kan blive positiv overrasket :-)
      Mange tak :-)

      Slet
  2. Stort tillykke! Og sikke en fed præmie! :D Det kunne da være at man skulle begynde at deltage i sådan nogle konkurrencer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Ja prøv endelig, for det er dælme fedt at vinde den slags konkurrencer :-)

      Slet
  3. Hjertelig tillykke, det var da en fed præmie.
    Jeg har vundet et par neglelak giveaways, hvilket vel er lidt det samme...

    SvarSlet