torsdag den 31. maj 2012

Maxfactor glossfinity - to forskellige

Var lige forbi min lokale Matas forleden dag, skulle lige se om de havde fået noget nyt :-)
Kom hjem med to Maxfactor lakker fra den nye glossfinity serie, som næsten lige er kommet i butikkerne.
Lige nu har Matas et tilbud, hvor man kan tage to lakker for 100 kr. og derved spare 58 kr.
Det tilbud valgte jeg at gøre brug af :-)



 Må dog indrømme at jeg havde lidt svært ved at vælge to jeg ville have med hjem. Ikke fordi at udvalget var meget stort, men mere fordi at langt de fleste farver lignede noget jeg havde i forvejen...
Endte med en lilla og en metallic sølvlak.

Først viser jeg angel nails. 


 Her med blitz og tre lag

I naturligt lys og kun to lag.

En rigtig flot lak, som dog kræver tre lag før jeg synes den dækker nok. Men det er egenlig ok, for resultatet er tilgengæld flot.
Rigtig nem at lægge på og den tørrer rigtig hurtigt. Oven i det, så er den også nem at tage af. Synes ofte at metallic lakker har en tendens til, at flyde ned i neglebåndene når man tager dem af, men det gør den her ikke.
Forresten så synes at den minder utrolig meget om Opi`s designer de better fra Muppets collection.

Den anden jeg købte var den lilla Lilac lace.
Hvad er det som gør lilla lakker, så svære at farve gengive på billeder?!
Synes altid jeg bøvler med at få lilla nuancer, til at se rigtige ud på billeder...

Uden blitz indendørs
Det er dette billede, som viser farven bedst.

Uden blitz udendørs

 Indendørs med blitz
 Der er et enkelt lag på alle negle, på alle tre billeder. Dog i varierende tykkelse.

Hmm ja vil kalde farven for syrenlilla. En rigtig flot nuance, som faktisk ikke ligner noget jeg har i forvejen.
Nøj jeg synes den her lak er tyk. Så vær forsigtig med ikke at få alt for meget på penslen. Synes det kan ses på nummer to negl fra oven.
Den dækker rigtig godt og kan faktisk godt nøjes med et lag. Men det er nok nemmere at lægge to tyndere lag.
Den tørrer dejlig hurtigt så alt i alt en rigtig god lak.

Tror faktisk at disse to lakker, er de hurtigst tørrende i min samling. Så stort plus for det :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar