torsdag den 17. maj 2012

Godt vejr på neglene

Hvordan har vejret været hos jer, de sidste par dage??
Hos mig har det været en blanding af sol, regn og en del blæst.

Det gjorde at jeg fik taget mig sammen til at være lidt kreativ med vejret som tema :-)
Jeg valgte dog at droppe det med regn, så det blev til græs og blå himmel med skyer og sol.

Brugte fire lakker:

Kaja fra Makeup-store (blå shimmer)
Holly day fra China Glaze (grøn)
Mimosa fra Chanel (gul shimmer)
Blanc fra Essie (hvid)

Trin for trin guide længere nede...




Først fik neglene to lag Kaja


Så lagde jeg Holly day yderst på neglene


Derefter lagde jeg Blanc på som skyer


Til sidst Mimosa som solen

Så kom der godt vejr på neglene :-)
Hmm skal lære at holde fingrene for mig selv, der er jo et hak i den grønne lak på ringfingeren..


Har kun brugt de pensler som lakkerne havde, altså ingen brug af andre rebskaber.
Det var faktisk ret nemt at lave, men måske det ville være nemmere at tilføje flere detaljer hvis neglene havde været lidt længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar