torsdag den 10. maj 2012

Dior summer mix - I butikker Juni



Fandt lige dette billede af Dior`s sommer kollektion. De er da fede synes jeg :-)
Kollektionen skulle komme frem i Juni måned, så det ser jeg frem til.
Går ud fra at de vil koste 185 kr. som Dior lakker plejer at koste.
 Har fundet lidt billeder af lakkerne på neglene og umiddelbart ser de ud til at passe med farverne på billedet.
Dog ser den blå lidt mørkere ud.



Lagoon, Acapulco, Cosmo og Calypso
Jeg ser mest frem til den gule.
Har for lidt gule i samlingen og denne her ser tilpas stærk ud, uden at være neon.
Jeg har det normalvis lidt svært med gult på neglene, da det minder mig om nikotinfingre.
Men jeg tror at Acapulco vil være god :-)

Hvilken er jeres favorit??


2 kommentarer:

  1. De ser alle rigtigt fede ud, men tror min favorit er den blå :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også den blå ser flot ud på billedet, men vil gerne se den rigtig før jeg fælder den endelige dom ;-)
      Men jeg venter i hvert fald spændt på, at de kan ses i butikkerne :-)

      Slet